Helvete!!!

Jag vet inte vad jag egentligen trott... Att allt skulle lösa sig, bara så där liksom??
Har hittills sökt två jobb (nä, det är inte många, jag vet...) och haft stor förhoppning om att åtminstone få komma på intervju. Hörde ifrån jobb nr 2 idag - det jag verkligen ville ha!!! Blev såklart jätteglad när dom ringde, men ack...
Nä, dessvärre blir jag inte kallad till någon intervju, utan dom ville kolla om jag var intresserad av en annan tjänst istället. Låter kanske bra tycker ni, men det blev lite kort betänketid och det var inget jag hade tänkt på... Tackade nej. Och nu vet jag inte om jag ska ångra mig eller inte. Men det var ju den tjänst jag sökt som jag verkligen ville ha ju.... Ledsen och nedstämd blev jag i alla fall....

Jobb 1 har jag inte hört något alls ifrån och det bör betyda att jag snart får hem papper som lyder "Tack för din ansökan men tyvärr...."

Vem fan tror jag att jag är egentligen? Bäst och mest attraktiv på hela arbetsmarknaden???
Nä, inte nu längre.... Så Arbetsförmedlingen-here I come!!! (Känns ju jävligt skoj...Not!)

Och när jag sen skulle glo lite på OS så var det nån jäkla inställning som måste göras. Funkade tv-eländet sen??? Nä! Men efter ca 15 minuters vansinnigt knappande på alla förbannade knappar på alla förbannade dosor så lyckades jag. (Alltid något...)

Och på torsdag ska jag på ett mindre trevligt läkarbesök.

Det är tipp-topp nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback