I skogen igen!

Och plockade ca 4 liter blåbär till! Härligt, nu kan man koka mera sylt eller göra paj i vinter när man behöver lite sommar-feeling. Snart är nog lingonen mogna oxå. Det ser jag fram emot för det är ju mycket enklare och roligare att plocka dom.

Tuva var på födelsedagskalas hos Joel idag. Massor av barn där. Sen följde hon med en klasskompis hem en sväng. Tänk att det är dax för 2:a klass på måndag!!!

I går anmälde jag Tuvalisa till danskurs.
Robban drar ju igång sina kurser snart och det gäller nog att vara snabb för att få plats. Tuva ska dansa street!!! Hur coolt som helst ju! Lite avis är jag allt...

I kväll ska vi på fest till J & Å. Det ska bli trevligt!
Tyvärr behöver vi ta bilen dit eftersom barnen förmodligen inte orkar gå hem + att Diesel kanske ska sitta i den. Kim och jag har varit inne på att köra ikväll båda två. Men i dag kände jag att det vore jäkligt gott med lite vin. Men rackarns Kim hann sprätta en pilsner före mig... Suck!

Nu börjar det dra ihop sig att åka. Hungrig som en varg är jag oxå!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback