I vilken säng sover jag - och vem ligger bredvid??

Precis den tanken fick jag i natt när jag vaknade till. (För övrigt var det annars länge sen man tänkte så...)
Faktum var att sov-konstallationen i natt var lite annorlunda. Vi gick och la oss som vanligt, dvs i våra egna sängar. Men i morse låg Tuva i dubbelsängen, Nellie och jag låg i Tuvas säng och Kim låg i Nellies säng. Tja... en liten variation kan man väl säga. Det blir lätt så när man har nattvandrare i huset...

I dag har jag suttit i bilen t o r Sundsvall. Blä! Tråkig väg. Och den tar längre tid än till stan.
Besökte farbror doktorn och det var inte så kul. Men när är det egentligen roligt att gå till doktorn??

Annars är jag väldans sugen på att träna lite mera agility. Fast jag läste på nätet att "hunden bör ha en god grundlydnad innan den går på agilitykurs", och det är ju en sak som fattas förstås....
Hoppas att Brukshundsklubben kör nån lydnadskurs och sen agilitykurs som jag kan haka på. Känns skojigare med agility än att ställa ut.... Och kanske är det lite kul med spår oxå...

När det gäller OS så grattar jag idag Rolf-Göran Bengtsson till sin historiska silvermedalj!



Kram, kram!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej!

jag var på möte med BRK igår. och jag blir ansvarig för agility framöver. Vi ska se vad vi kan få igång.

Andra kurser skall snart bokas upp med datum, så jag kan berätta när jag vet.

Jag "snajdade " ihop en krusbärskaka m vaniljvisp till fredagsfika på jobbet idag. smarrig blev den!



Kram A-K

2008-08-22 @ 11:16:25
Postat av: Åsa

Åhå, va bra! Då vet du att jag är mycket intresserad av agility-träning!

Synd man inte är på ditt jobb på fredagar...:)

Kram!

2008-08-22 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback