Junsele

Nu har vi anlänt till Junsele. Vi har hunnit äta spagetti, köttfärssås och sallad. Med gott vin till! Jag kan varmt rekommendera vinet som är "Killawara" på flaska. Finns även på tetra, men det är allra godast på flarra!

På vägen hit stannade vi till i Sollefteå och gick genom stan en sväng. Spelade även lite minigolf på campingen. Jag spelade inte utan satt med lill-Diesel och tittade på. Helt ok det med.

I morgon ska vi gå på djurparken. Vovvar får ju inte vara där så jag vet inte hur vi ska lösa det. Kanske får jag och Diesel roa oss med annat...

Nu orkar jag inte skriva mera. Kram!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ha härliga dagar - med eller utan djurpark för din del!



kram!

Postat av: Åsa

Tack Jannike!

Hoppas du har det bra oxå!

Kram!

2008-08-09 @ 08:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback