Äntligen....

Nu är allt frid och fröjd! Fasterjenny har kommit! Jippie!!!

Det känns som om klockan är sen kväll, men den är ju bara halv fyra.... Konstigt...
Jag har tänt lite värmeljus och det blir så himla mysigt på en gång. Och snön faller ute igen. Det är ju helt suveränt!

Kimpa och Tuva är nere och spelar biljard nu. Kanske man ska gå ner och hänga på?
Faster och Brell åkte ner på affären eftersom det blev akut slut på smörgåsmargarin.

Ikväll blir det till att kolla på adventskalendern. Såg den ju inte i morse och nu jäklar är det spännande. Ska det verkligen bli någon jul????=)
Apropå det... Vi har inte riktigt löst Tomte-biten inför onsdagen. Kanske hoppas vi på nåt vis att Santa Claus himself ska komma nerdimpande genom skorstenen...? (Undrar var han hamnar då??? I vedpannan eller...??? Huvva!)

Har inte slagit in alla klappar ännu heller. Måste kanske ta en uppesittarkväll och göra det. Vill ju gärna försöka rimma (hellre än bra!) på alla paketen oxå. Vi har tänkt att Tomten får lämna säcken med paket som den är och sen delar vi ut själva. Min förhoppning är att man läser varje paketrim i lugn och ro. Får väl se ur det går med den biten..... (Riv och slit!).

Nä. nu ska jag ta mitt vinglas (japp!) och gå ner och kolla på biljardspelarna!!! Måste nog göra några stötar själv oxå.... Även om jag är mer än lovligt usel på biljardspel....=)

Kram!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jo jag har också en ambition att rimma på alla klapparna. Men det är svårt att få allas uppmärksamhet när det är dags att läsa...



I år vete fanken hur det blir, jag har inte börjat än iaf...

Postat av: Åsa

Man kanske får sno julklappssäcken, tjurhålla på den och tvinga alla att lyssna på rimmen...?!

Förmodligen inte sååååå populärt att det blir ett återkommande fenomen...

(Men det kommer att göra ont om man inte vill lyssna på rimmen=))

2008-12-20 @ 22:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback