Biljardkväll!

Precis när kroppen verkade ha återhämtat sig från juldagens festeri, så var det dax att sprätta en pilsner igen. Ja, alltså det är ju ingen som tvingar mig även om det kanske låter så:) Men nu har jag lovat levern att det blir lugnt ett tag.

Bubb & Vonn dök upp och vi käkade anti-julmiddag. Pasta! Gott!
Sen kikade vi på "Körslaget". Trist att Timo Räisinän åkte. Jag hade ingen aning om vem han var innan, men han var en riktigt skön lirare och jag hade gärna sett mera av honom. Men, men - nån måste ju åka ut.

En förvånad Timo Räisänen röstades ur ?Körslaget? i går. ?Vi

När barnen somnat blev det biljard för hela slanten. Det är så himla skoj och ibland lyckas man faktiskt sätta rätt boll oxå...=) (Annars är den vita väldigt lätt att få ner.... konstigt!!!)

Nu blir det ryggläge i soffan en stund.... Zzzzzzzzzzzz!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback