Brrrr...!

Sitter och är lite halvfrusen. Brell är hemma idag med eftersom hon har en hosta som låter illa. I övrigt är hon dock pigg och glad! Och nu när jag är hemma ändå så spelar det ju ingen roll liksom! Jag behöver ju inte vabba direkt....
Måste nog gå ner och elda lite snart.

Såg ni i ÖP idag? Tuvalisa fanns med på bild med sin karamellfärgs-målade sjöjungfru! Fast jag trodde att man skulle hitta igen henne på nätet oxå men ÖP verkar inte ha uppdaterat sin hänvisade länk:
www.op.se/lasarbilden sedan i augusti.... Hmmmm.....

Idag blir det nog till att skura hallen (innan fötterna fastnar i golvet...) och i eftermiddag tar Tuvis med sig två kompisar hem, så då kanske jag och Brell ska roa oss med att baka nåt. (Utan att hosta i degen...)

Ses igen snart! Kram!


.

Kommentarer
Postat av: Nina

Stort grattis i efterskott! Hoppas du fick en fin födelsedag!? Vad mycket snö ni verkar ha!! Det ser riktigt lovande ut inför vår nyårstripp! Hoppas det nu inte töar bort innan... (Här är barmark igen). Så trist! kram kram

2008-12-03 @ 10:09:04
Postat av: Åsa

Tack, tack!

Jo, här vräker snön ner. Jag har precis varit ute och skottat, puh! Bara att hoppas att både jul och nyår blir snörikt!!!

Kram!

2008-12-03 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback