Kondoleansblommor

I dag har jag gjort något jag aldrig behövt göra förut.
Nämligen överlämnat kondoleansblommor till en änkling. Det är ingen vi umgås med, men när man bor nära varandra så vill man förstås beklaga sorgen på nåt vis. Det blev tre vita rosor med lite grönt grejs i. Jättevacker bukett! Från oss och Holken 1.

Sicket elände att mista sin livskamrat. Och precis före jul dessutom.

Det känns obehagligt att sjukdom och död kan lura runt hörnet, bara så där.... 

 Jag vill alltid vara frisk, och leva i evighet......


.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hörde av Rune ikväll... Så tråkigt....



Postat av: Katarina.S

Det var en fin gest av er. Tror säkert att det uppskattas mitt i allt elände.



Kram Katarina

2008-12-20 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback