Man tackar...

... för diverse födelsedagshälsningar.
Å, det där lät ju lagomt tacksamt, men för mess och telefonsamtal tackar jag förstås allra mest!!! Så roligt att bli ihågkommen.

Ja, man har alltså blivit ännu ett år på jorden. Och ännu gråhårigare - tur som fan att man har en "egen" frissa:)

Jag och Brell tillbringade dagen med att åka till Östersund och fixa sista julklapparna (tror jag...). Blev inte särskilt billigt, men det känns skönt att ha stökat undan det. Och jag behöver ändå inte äta vatten och bröd (på ett tag...).

Väl hemkommen fixade vi lax och päran med god sås. Och en grönsallad förstås.
Våra underbara gäster från Holken 1 dök upp och vi hade en mysig stund. Kändes absolut inte som måndag för min del.... Men vadå, jag har ju som fredag hela veckan jag....:)

Läste i
ÖP idag att Motormännens försäkringsförmedling fått pengar (inte lite heller!) från Nutek. Låter onekligen lovande! Och tydligen har diplom kommit till försäkringsförmedlare Åsa Roos:)

I går var vi ute och lattajde i snön och här kommer ett par bilder på det:

Nellie kramar sin snögubbe!

Och här kommer en frän skapelse. En sjöjungru i snö! Målad med karamellfärg!!!
Design: Tuvalisa Roos



.


Kommentarer
Postat av: Inger B

Grattis!!



Har tänkt länge att jag ska komma ihåg dej på din dag, men idag var det bara 1 december i mitt huvud. Tur att jag gick in och läste din blogg då.



Inger

2008-12-01 @ 22:12:00
Postat av: Åsa

Jag höll ju på att missa min egen födelsedag... Men det finns alltid andra som minns:)

2008-12-02 @ 08:38:49
Postat av: Jannike

Å.... Sorry... Stort grattis i efterskott - minns ju en superkul fest för ett år sen!



Härliga bilder!!



Ha det!!!

Postat av: Åsa

Jo, den festen var ju superduper! Får väl se hur det blir om 9 år... HUVVA!!!!

2008-12-02 @ 19:55:35
Postat av: Katarina.S

Åhh, har ni så mycket snö hos er?

Här är det helt tomt, får gärna komme en del och bli 5 grader kallt...och sol förstås.

Jag väntar!!

2008-12-03 @ 15:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback