Merry Christmas!!!

Alla klappar är inslagna och färdigrimmade (lät som nån jäkla skinka det där va....?!)

Nu funderar vi bara på om vi ska ställa ut lite gröt till Tomten...? Eller kanske lite whiskey...? Nä, vi tror att Tomten kommer ganska tidigt i morgon och det vore ju synd om han bidde på pickalurven innan han hunnit dela ut alla klapparna till alla förväntansfulla barn. Vi får bjussa Tomten på starkare drycker vid nåt annat tillfälle istället=)

I kväll har jag faktiskt vaket sällskap och klockan är över 23! Fast jag själv börjar bli lite tung i ögonlocken.... Men det törs jag ju inte säga eftersom jag gnällt över hur trött dom varit de senaste kvällarna... Jag måste nog stå ut ett tag till:)

Ska sätta mig i soffan, tillsammans med mitt vakna sällskap, och glo på dumburken en stund.

Hoppas Tomten hittar nåt bra ställe att parkera släden på i morgon.....

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul och ett gott nytt år önskar vi er!!



Kram från Rehnholmarna i Östersund

2008-12-24 @ 01:10:41
Postat av: Heléne

God Jul på Er alla i stugan!

Stora varma Kramar fårn oss alla till Er alla....höhöhö

Heléne & Co

2008-12-24 @ 12:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback