Nya tapeter!

Nu har vi (öh...läs Kim!) snart tapetserat klart i sovrummet. Det blir jättefint! Som jag tidigare har nämnt så var ju dom gamla tapeterna någon slags obestämbar färg som inte direkt skulle ha platsat i en Feng-Shui-bok... Möjligen som ett dåligt exempel!
Funderar på om jag ska gå ner på Hammarstrands El och kika om dom har någon fin fönsterlampa. Nu vill jag ju göra fint!

För övrigt så verkar det inte som om ni uppskattar taskiga rim?! Trodde nog att det skulle komma flera kommentarer. Även såna som "Du är ju inte klok!", "Men nu får du väl ge dig....", "Lägg ner!", "Jag slutar läsa din blogg om du håller på så här!"........ Men icke! Tack i alla fall för dom kommentarer som kommit in (och för att ni inte sågade totalt...:))
Men nu är det ju jag som "äger" bloggen så vem vet, det kanske kommer mera dåliga rim. Bara att tugga i er...=)

Idag har jag städat akvariet och fiskarna busvisslar av glädje. (Ja, förutom den som låg och flöt på rygg....)
Har spelat "Mamma Mia"-soundtrack hela dagen (sååå bra!!!) och jag kom på mig själv att stå och städa akvariet i takt till musiken. Jodå, det går, men firrarna kanske inte uppskattar det så mycket som jag:)

Ska väl ta och fundera på dagens middag oxå. Kimpa ska ju på julbord så han får nog äta så det räcker ändå. Kanske jag och barnen ska ta och göra någon slags barnmat som spagetti och köttfärssås?
Fast jag vet att det önskas taco-gratäng.... Ska nog ta och bestämma nu och sen ta jycken och gå ner och handla lite.
Trodde nog att solen var på gång, men nu är det mest dimmigt? Är det för att jag ska ut..?

Kram så länge!

.


Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Haha! Jag läser som en ...ja jag vet inte vad. Såg att du hade en ny underrubrik. Fast jag läste "vardagsrumsbloggare"......

Postat av: Åsa

Ha,ha! Ja, det är ju oxå ett alternativ...:)

2008-12-10 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback