Oj, det är snart nyår....

Känns som om "dagarna rullar på som pärlor på en tråd".... Typ, man hinner inte med. Och det är bara två dagar till nyårsafton. Vi har nöjet att fira med våra goda vänner från huvudstaden. Och egentligen borde jag redan nu ha planerat middag, klädsel och sånt. Men icke!
Maten löser sig (?) säkert. Trerätters har vi i alla fall bestämt. Men det där med kläder.... Huuu! Numera har jag ju knappt något snyggt att ta på mig. Varje dag är det liksom: "Hello långkalsongerna! Here I come again...!"
Nu borde jag ju dra på mig en klänning. Risken är att man ser ut som om det vore dags att åka till BB när som helst, och då kanske sällskapet ber mig att inte dricka champagnen eftersom det vore opassande....? (Just ja... förlåt levern, men jag glömde att det är nyår.....)
Nåväl, jag ger ett tidigt nyårslöfte redan nu: Jag lovar att inte ha långkalsonger i alla fall...!



Kommentarer
Postat av: ulrika

Samma här. Långkalsoner, det är ett skönt plagg! Funderar också på vad som ska käkas till nyåret....samma visa varje år...



Ha ett Gott Nytt År, sedan ses vi kanske på brukshundsklubben framöver våren då agilityn drar igång? Ja, helst före det också...

Postat av: alias Kvasthilda

Hehe. Jag har förfallit helt nu under jullovet. Det är överdimensionerade fleecebrallor som gäller här (drar kallt i detta hus). Och lurvstrumpor.



Nyårsmaten har jag redan klar både i huvudet och handling. Bara bubblet till tolvslaget som ska inhandlas.

2008-12-30 @ 10:09:08
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Skönt att höra att det är flera som går så där "fin-klädda" hemma....:)



Ulrika - du menar väl "the same procedure as every year...James..."?!



Kvasthilda - Tänk om det bara var bubblet kvar...Suck!

2008-12-30 @ 10:55:17
Postat av: Katarina.S

Jag skulle vara överlycklig om jag fick ta på mig långkallingar, bara det var snö ute!!

2008-12-30 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback