Solsken i blick...

Jösses vilket fint väder det har varit idag. Lite kallt kanske, men ändå ok med tanke på att solen tittade fram.
Tänkte ta med kameran på förmiddags-prommisen, men nä - orkade inte kånka på den.... Fast det hade garanterat blivit fina bilder!

Kimpa fixade porterstek idag och som vanligt käkade jag så det pös ur öronen. Borde fundera på det där med att hejda matintaget. Någon gång blir det ju sommar och varmt igen....

Just nu sitter båda små-hulliganerna i badkaret och vi får väl se hur många liter vatten det är på golvet sen:)
Ska själv ta mig ett bad sen! Ovanligt va'?!

Som ni kanske sett så har jag och den fantastiske magikern Daniel Karlsson ("Den itusågade kaninen") haft lite kontakt och det i sin tur har lett till en skitfrän julklapp, eller rättare sagt - en komplettering till en julklapp. Inte illa pinkat!!!! Jag är jätteglad över att han är en sån schysst kille!

Nu är det andra advent och 17 dagar kvar till julafton!!! Myyyyyysigt!!!!

http://www.kathshome.com/images/2advent.gif

Kram på er!


.


Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Visst blir det sommar men innan dess kan det bli svåra tider och då är det bra att ha lite att ta av :-)

Så roligt att ha en trollkarl i bekantspapskretsen, akta er bara...



Kram Katarina

2008-12-07 @ 19:49:07
Postat av: Åsa

Ha,ha! Ja vem vet - det kanske blir så skralt i plånboken att man måste börja nalla av "överskottet" =)



Och "bekantskapskrets" kanske är att ta i, men det känns faktiskt som att vi i alla fall är liiite tjenis!!! (Om jag skulle råka försvinna eller nåt så vet du förmodligen att jag är borttrollad...)

2008-12-07 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback