Som en söndag...

....har det varit i dag. Kimpa har ju varit ledig och båda barnen hemma. Då känns det absolut inte som en måndag.
Tuvalisa har en jobbig hosta så hon fick vara hemma idag, men i morgon blir det nog skola igen. Och Nellie får gå på dagis.

Vi var ut en liten sväng på gården. Kolla själva...





Gott om snö!!! Härligt!

Funderar på om jag ska försöka ladda ner foton på DVD-skiva. Kan väl egentligen inte vara så svårt? Men jag är ju lika teknisk som en vandrande pinne...ungefär.... Så vi får väl se hur det går. Om jag orkar....

.


Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Ok....var har du dina foton nu då? Inte på datorns hårddisk hoppas jag?!

Postat av: Katarina.S

Vilka underbara vinterbilder!

2008-12-08 @ 22:23:32
Postat av: Åsa

Öh... Eh.... Nu förstår jag inte riktigt frågan faktiskt....=) Gissa....!

2008-12-09 @ 10:03:03
Postat av: Åsa

Ja Katarina - Det är ju enkelt att ta med kameran ut på gården i alla fall! :)

2008-12-09 @ 10:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback