VM-guld?! Tack ÖP.....

Ja, i världens minsta notis i tidningen. Var det verkligen någon som (utan förstoringsglas...) såg den pyttelilla artikeln om dansuppvisningen på Centrum? Jag höll verkligen på att missa den, och ändå letade jag efter just den!
Ingen bra bild och jag är säker på att fotograf F. Backlund inte skickat in skitbilder direkt, och min text var kraftigt reducerad trots att den inte var särskilt lång från början. (Och inte stod det väl någonstans att det var Åsa Roos som skrivit (/skulle skämmas för) texten heller....?)

Visst är det kul att det hamnar i ÖP överhuvudtaget, och det är ju därför man engagerar sig ibland.
För det är knappast för den stora tacksamhet man får från ÖP.... inte ens en bekräftelse på att dom mottagit mitt mejl...  och ännu mindre ett litet tack....  Eftersom dom "älskar lokala nyheter" så borde det väl vara bra att tokar som jag skriver en rad när ÖP själva inte har tid att komma? Eller....?!

Men va fan - man ska väl inte vara den som är den....  Tråkigt bara, eftersom jag vet att det var många som ville se artikeln i tidningen. Bara att hoppas att dom äger bra förstoringsglas eller har brillorna i närheten....

Så idag, ÖP (men bara idag!) - : http://www.telgetok.com/fuck%20you.jpg

.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag håller verkligen med dig!

Det var uselt med tanke på att jag vet hur bra du skriver och att det fotades en hel del. Evenemanget var definitivt värd en större artikel. Så det så!!

Postat av: Maggan

Jag håller verkligen med dig!

Det var uselt med tanke på att jag vet hur bra du skriver och att det fotades en hel del. Evenemanget var definitivt värd en större artikel. Så det så!!

2008-12-02 @ 19:59:09
URL: http://mags.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback