Den siste samurajen är tydligen på tv:n....

Ja, filmen alltså. Med Tom Cruise. Började kolla en stund men konstaterar att det är inte my type of film alls. Så jag hamnade vid tangentbordet en stund istället.
Det bidde "Let's dance" med "Så ska det låta" i reklampauserna... Måste försöka se reprisen på sistnämnda program. Tror att det är på söndag. Å Danny var med i båda programmen! Han låg risigt till (ungefär lika risigt som hans frisyr ikväll...) efter juryns bedömning. Vi får väl se hur det går.



Undrar om det är några på byn i morgon, eller om alla är i Pålgård? Jag skulle så gärna vilja se barnteatern. Möjligtvis hinner jag se föreställningen kl 14. OM jag nu hamnar i Pålgård överhuvudtaget (är det 1, 2 eller 3 ord??).

Mags var förbi och lånade Larsson-pocketar. Med täckbrallor och dunjacka. Om mindre än ett dygn lär hon ligga på stranden och sola. Låter ju superhärligt. Kanske man ska messa en riktigt snöig bild till Egypten om ett par dagar?
Nä, nu ska jag hitta på nåt annat en stund... Ja, vi har ju en 14-tums tv uppe (bautastor va?!) som kanske visar nåt annat än samuraj-dödande. Eller oxå lägger jag mig och läser en stund. Ja, det ska jag banne mig göra!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Håller med dig, samurajer är INGET som tilltalar mig heller.... inte ens för Tom Cruise´s skull;-P

ha en bra helg!! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback