Drömmar och rivigt toapapper....

Förr i tiden drömde jag JÄMT! Och det var de mest konstigaste drömmar. Men så upphörde drömmeriet liksom. Men nu har jag drömt en del på sistonen (och då menar jag inte dagdrömmar). Inte allid man kommer ihåg dom, men häromnatten skulle faktiskt AFB-Jocke R gifta sig! Jodå! Och "vi" runtomkring var både glada och bekymrade. Jag menar, han är ju så ung och dom hade ju inte hållit ihop så länge... Nåväl, i min dröm hann de aldrig gifta sig (och jag vet inte heller vem bruden skulle ha varit) men det var en "glad" dröm.

Nu till något helt annat än en dröm.... Rivigt toapapper!
Till och med Tuva klagade över att hon inte gillade det. Nåt toapapper som köpts (inte av mig!) på extrapris. Man kan nog jämföra det med "sandpapper light", typ....  Nä, det papperet passar nog bäst inköparens egna rumpa! Vi prinsessor vill ha mjukt och vackert  toapapper! (Vackert kanske det egentligen inte behöver vara, med tanke på ÄNDAmålet.....)

I Sverige köper vi toapapper för nästan 1,5 miljarder kronor per år..... Viktigt vetande??

Detta var väl en högst intressant bloggning...?!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jannike

J... intressant eller intressant... men du vet, ur energisynpunkt och miljösynpunkt skulle säkert Niclas kunna diskutera detta ämne i timmar.... "ha ha"...

Usch... viölken tut att Jocke inte hann gifta sig... skulle väl varit hemskt onödigt i den här åldern... MEN - det är tur att det var en glad dröm!!!

Kram från Jocke R:s mamma och blivande svärmor till någon annan då... till nån jag inte alls vet vem det var...

Postat av: Jannike

Men nu hade jag verkligen skrivit som en kråka... om dom nu kan skriva....

2008-02-12 @ 11:33:58
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: alias Kvasthilda

skit-intressant!

2008-02-12 @ 12:04:59
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Jannike - Hoppas vi har roligare saker än toapapper att prata om när du och Niclas hälsar på...
Och ja, det är nog bra om Jocke väntar lite med sina äktenskapliga löften...

Gun - Eller hur?!

Kram!

2008-02-12 @ 14:17:41
Postat av: Jannike

Jaaa Åsa håller med dig om samtalsämnet!!

2008-02-12 @ 14:51:10
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback