MELODIFESTIVALEN Omgång 2

Jamen jag är nöjd! Tycker att det var rätt låtar som gick vidare faktiskt. Sanna är ju grym att sjunga och låten var fin. Och bröderna Rongedal är ju coola och låten var fräck. Nu lär vi få se Micke Ajax på löpet i morgon?!

Visst kunde vi väl ana en viss "chock" hos fröken Häggkvist när de "bara" kom med i 2:a chansen...? Visst, låten var ok men jag tyckte nog att hon lät lite "gapig" bitvis. Antar att dom i alla fall kommer med i den stora finalen, men liiiite kul var det ändå att hon inte gled in på räkmackan. (Skadeglädje, den enda sanna glädjen...)

Å vem fan hade hyrt in sopan som skulle prata med artisterna efter uppträdandet??? Jag hade gjort det bättre själv!

Nä, nu jädrar är det "Se upp för dårarna!" på burken. Måste se!

Go'natt, när det blir dax för det...

Kommentarer
Postat av: Jannike

Håller med dig totalt!! Kunde oxå skönja en viss "bevikelse" hos primadonnan... ha ha... snacka om att sitta o tro att man är självklar!! Sen tycker jagprecis som du att honär så jäkla gapig... fast låten var jättebra..

Återger vad Sara sa på telefon nu: "Rongedahl Äger!!!!" Sen att hon är smittad av sina bröders beundran av dessa tvillingar, det spelar ju mindre roll;-)

Gissa förresten om Sara är supernöjd med sina "nya" frisyr som Maggan fixade idag!!!

Kram o fortsatt trevlig helg!!

Postat av: alias Kvasthilda

En till som håller med. Jag tycker också hon mest gapar och brölar....Och tvillingarna tror jag har en bra chans just för att är scenmässigt bra. Det är så COOLT med två likadana sångare, det ser ut som dom trickfilmat! Sen var det inget större fel på låten heller!

2008-02-17 @ 11:10:54
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Maggan

Tänk va eniga vi är! Jag tycker åxå att "intervju-sopan" var otrooligt pinsam. Åsa, du hade varit stjärna där!! Förresten tycker jag att "...dårarna..." var lite söt. Kjam!!

2008-02-17 @ 13:11:39
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa R

Ja, "dårarna" var fin...

2008-02-17 @ 19:11:53
URL: http://ace67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback