Nagel-elände !!

Jamen, minns ni att jag typ tappat ena stortånageln? Trodde ju att detta berodde på någon fadäs på juldagen eller så... Men nu håller andra tånageln på att göra samma sak. På precis samma ställe.
Den går av en bit upp, strax nedanför mitten kan man säga. Googlade hej-vilt men får inte fram någon klockren diagnos. Det närmaste jag kommer är fotsvamp, men det stämmer inte heller riktigt...

Nån medicinsk expert därute? Tips???

Nu ska jag ge mig på att försöka tvätta mig och mitt hår utan att blöta högra örat... Önska mig lycka till !

Kommentarer
Postat av: eva

det låter som nagelsvamp
känner du ingen fotvårdare som kanske vet

2008-02-19 @ 21:25:50
Postat av: Jannike

Synd att inte Maggan är hemma då, kanske vore lättare för nån att tvätta håret på dig i hennes dusch på salongen??

Tror förresten att det kan vara svamp... kan ju ligga underifrån o bråka... Blä... vilken äcklig människa du är... ha ha....

Postat av: berit

Hej !
Kan inte förstå vad du råkat ut för...kanske kalciumbrist???
Var rädd om stortån..nageln...
Gonatt från Berit

2008-02-19 @ 23:22:06
Postat av: Åsa

Ja, urk! Jag kanske måste sluta att vara så öppen med alla mina märkliga och äckliga symtom... Snart slutar ni väl att läsa och vill inte veta av mig...
Jag ska försöka skärpa mig.....

2008-02-20 @ 10:18:21
Postat av: eva

Ingen fara vi är inga veklingar fortsätt du

2008-02-20 @ 12:08:25
Postat av: Jannike

JAAA fortsätt!!!

2008-02-20 @ 16:00:36
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback