Ordbajseri

Det var ett tag sen man fick lov att ordbajsa. Närmare bestämt när man satt och skrev finurliga brev hela dagarna på Aktsam. Men nu har jag gjort det igen!
Mejlade precis iväg ett ganska långt meddelande till vissa personer i kommunen. Och ja, det gällde lokalfrågan. Jag måste bara få tala om vad jag tycker - naturligtvis på ett hyggligt snällt sätt. Det är rätt och slätt mycket snack och lite verkstad från kommunens sida.... Nån som känner igen det?

Egentligen borde man bli mera insatt i det politiska. Jag tror jag skulle göra mig rätt bra som högsta höns där! :) Är ju inte förlovad med något parit alls, så det kanske är en nackdel då... Men jäsiken anåda, det vore nog rätt engagerande!

Ja, nu har jag ju tryckt på "Enter" så förhoppningsvis är det någon av dom som läser det snart. Eller förresten... gör dom kväll mitt på dagen på fredagar??

Ikväll blir det tacos. Mums, mums!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback