Proffs å' proffs.....?

Det var kanske att ta i då... Har fotat hej-vilt här i butiken idag. Glad i hågen tänkte jag försöka förse min hemsida med lite bilder. Nä.... kunde inte. Nåja, jag blir inte särskilt förvånad. Jag får väl gå en kurs till....

Här har det varit fullkomligt proppfullt av köpsugna kunder idag!!!
Eller....nä, det var inte sant alls. Helt tvärtom faktiskt... 

Och Mags som skulle ha dunder-tjej-kalas i helgen har gått och blivit sjuk. Stackers dig Maggan! Krya på dig!

Oj, vilket positivt inlägg det här blev då... Hur ska jag ändra på det tro? Tjaaaaa.... jag hade i alla fall inte glömt att stänga av plattan häromdagen :) ........

See U!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Tack och lov att du stängt av den...
Har du ett dataproffs till hand så skicka han till norge, vårat system har lagt av..... :(

Postat av: Åsa

Hörrö, OM jag haft ett dataproffs till hands så hade jag behållt honom/henne och defenitivt INTE skickat iväg till Norge...
Datorer är bra när dom fungerar...

2008-02-07 @ 13:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback