Skoterraggare!

I dag har vi varit på skotertur. Åkte till Kolbjörnsjön och grillade korv och drack kaffe. Jättemysigt! Solen lyste med sin frånvaro, men det var ok ändå. Det var vi och Nina och Calle med familj som drog iväg på fyra skotrar.  (Inte EXAKT den här skotern kanske, men......)

I går kväll hälsade vi på C & N uppe i deras stuga. Drack vin och surrade. Melodifestivalen var på, men jag kan inte påstå att jag såg särskilt mycket. Av det jag hörde var det väl ingen fullträff direkt. Gick verkligen Christer Sjögren vidare...? (För att citera Tony igen... "Kätästråååf...")

Snackade med AFB-Jocke R en sväng igår kväll. Det hade varit succé igen!!! Lyckseleborna hade gett stående ovationer vid hymnen och "My Way"... Jäklar i lådan alltså.... Ännu inte en föreställning utan stående ovationer...

Jag är toktrött och skulle helst vilja slänga mig raklång i soffan. Å kanske ska jag göra det och hålla tummarna för Björn Ferry. Det är jaktstarten kl 14, dvs om 20 min.
Jag gillar verkligen Ferry, han är helt sjukt rolig! Hittade även hans 
hemsida. Där finns säkert skojig läsning kan jag tro.

,  
(Björn-bilden hämtad från Björns hemsida.)

Hmmm, nu tror jag att jag måste inventera lite i kylskåpet och se om jag hittar nåt smarrigt... Sen blir det nog soffan!

Kram på er, och Lycka till nu Ferry!



Kommentarer
Postat av: Jannike

Jäsiken ja, vad spännande det var att titta på skidskytte... men tyvärr ju det ju inte så bra för Ferry med Björnbröder...

Roligt att det hade varit ståend ovationer förAFB-gänget igen... pratade bara med Niclas, och fick inte den fantastiska redogörelsen direkt.... Var en liten annan ton... Han sa visserligen att publiken mjuknade och tinade upp i andra akten... Så det var ju kul att det blev lite stående ovationer igen... det kan dom behöva.... ???

Kram!!

Postat av: Marja

Visst e det mysigt med små utflykter. Önskade att jag hade en sån där "räser" som du visar i bloggen. Saknar min gamla otroligt mycket, särskilt sånna här dagar när man är ute. Barnen får växa på sig lite så kanske, kanske man kan ta upp det intresset igen med dom sittandes bakpå! Ha det gott, kram...

2008-02-10 @ 21:59:27
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback