Stängde jag av plattan...?

Varför, varför, varför, skulle jag ha missat att stänga av plattan i morse? Och varför börjar jag fundera på det nu? Hmmm, är det möjligen ett åldersbetingat symtom? Nåja, Maggan du kan väl ringa om du ser att det brinner på Holken 12... Ring gärna brandkåren innan mig då....  (På nåt vis kändes inte den det där som nåt kul skämt...)

Jaha, då sitter jag här igen då. Har fattat det som att alla handlare har det rätt lugnt nu. Även om jag tror att det är EXTREMT OTROLIGT dött här... Kanske man kan hamna i Guinnes Rekordbok?

I går var det möte om lokalfrågan igen. Vet inte vartåt det lutar. Beror ju mycket (helt?!) på om någon kan tänka sig att byta lokal. Det händer i alla fall något och jag håller ut ett tag till...

Snart är det ju Alla Hjärtans Dag. Om jag kunde uppdatera hemsidan skulle jag ha visat detta:
Ursöta! 53 kronor styck.

eller änglar...
      Finns massor att välja mellan!

Ja, har jag gjort reklam nog nu..?

Under dagtid har jag två kompisar. Den ena heter HP Compaq och den andra heter Stieg Larsson (han är förvisso avliden - vila i frid - men är ändock min vän just nu...)

Kram!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jaså, du är KOMPIS med HP Compaq!? Urk! (vi utför garantiservice på dom).
Ja jag kan tyvärr inte komma och handla.... :-|

Postat av: Åsa

Det är min kompis så länge den vill fungera.... :-)

2008-02-05 @ 14:07:14
Postat av: alias Kvasthilda

Datorer är som bilar: dom ska fungera, vad ska man annars ha dom till? Fast hade dom funkat jämnt hade jag ju inte haft nåt jobb. :D

2008-02-05 @ 14:16:12
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Ha, ha. Inget ont som inte har något gott med sig..?

2008-02-05 @ 15:27:58
Postat av: alias Kvasthilda

Då hade jag förmodligen jobbat med nåt annat.....

2008-02-05 @ 16:20:44
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: alias Kvasthilda

Har du en hemsida?
Min reaktionsförmåga är nog lite nedsatt.....

2008-02-06 @ 08:38:51
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Jodå, jag har en hemsida men har ännu inte lärt mig att uppdatera den (vilket verkligen skulle behövas nu!). Förhoppningsvis lär jag mig inom kort.

www.spiritofjamtland.se
Ta en titt vettja!

2008-02-06 @ 10:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback