Tack vänner!

Vad snälla ni är som lämnar era synpunkter! Det är värdefullt för mig i mitt "beslutsfattande"...
Bispgården är som sagt inte direkt världens metropol och ärligt talat så har jag inte haft allt för höga tankar om stället förut, men vadå - man måste väl våga för att lyckas? Är det inte så?

Idag fick jag ytterligare en laddning med härliga tvålar. Nu finns det många att välja på. "Älskade mamma" (tvålen alltså...) finns just nu i tre olika dofter. Flera kram-tvålar (både choklad-apelsin och choklad-jordgubb) har inkommit + en ny äppeldoftande tvål med texten "Njut av livet".
Åsså dök det upp bl a badmuffins (!) och doftande värmeljus. Vill ni hålla er uppdaterade så kika in på
www.spiritofjamtland.se där jag försöker vara så "färsk" som möjligt. Dessvärre kan jag fortfarande inte lägga in bilder. Trist, eftersom det skulle bli mycket trevligare att läsa. Men tids nog så...

Kimpa var in en sväng förut. Det blir nog hem-pizza idag. En del av pizzan blir "barnvänlig" och den andra blir det nog lite ädelost och sånt på. Mums! Gissa vad jag ska dricka till? Det börjar på röd, och slutar på vin.... Efter ett par glas ska jag fundera vidare på Bispan.

I kväll är det en krock på tv. Både "Let's dance" och "Så ska det låta" - samtidigt! Inte bra eftersom jag vill se båda...

Ja, kära vänner, jag önskar er en riktigt skön helg! Och ni som läser och ännu inte har lämnat någon åsikt om Bispgården... Gör det! Jag slukar alla kommentarer!!!!

Kramis!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

BADMUFFINS?! :))

Postat av: Åsa

Japp!
Det är små rosa "muffins" med små hjärtan på som man stoppar i badet (inte i munnen!). 29 kr/st. Har inte provat någon själv ännu. Däremot fick jag tyvärr badbrus som gått sönder och jag tar hem "pulver-skräpet" så nu ska jag "badbrusa" i flera månader framöver....

2008-02-29 @ 16:44:46
Postat av: Jannike

Mmmm mysigt med "badbruspulverskräp" och annat, goda tvålar t ex.... får nog komma in och köpa en till mamma när jag kommer till Hammar´n - jag åker till min sjuka vän i E-tuna på söndag, hem igen tisdag... flickorna kommer ev att åka till H på söndag redan, eller så åker dom med mig på onsdag eftermiddag... kanske kan ses??

Kram - satsa på Bispgården du!!

2008-02-29 @ 19:00:48
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Marja

Härligt med mer tvål. Då ska jag unna mig själv en eller flera denna gång. Trevlig helg! Kram...

2008-02-29 @ 21:23:53
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: Åsa R

Jannike - Ha det så bra du kan i E-tuna hos din vän. Du gör helt rätt i att åka och jag tror det blir givande, om än jobbigt...

Marja - Ja, kanske en härlig tvål kan lindra tandbekymret? Hoppas det är ok även när bedövningen har släppt.

Kram på er!

2008-02-29 @ 22:08:55
URL: http://ace67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback