Till staden!

I eftermiddag bär det av till stan. Vi ska hälsa på F&F. Ska ta med lite goda skorpor, egenhändigt bakad limpa, en present och så ska vi laga middag där. Det blir paella med både räkor och kyckling. Till det ska vi dricka Jacobs Creeks Chardonnay (tack Jenny för tipset!). Låter inte helt fel va'? Ska nog göra en fräsch sallad med massa gott i som "förrätt". Efterrätt har jag inte ens tänkt på förrän nu... Hmmm....
Ska bli jättetrevligt (!) att få träffa F&F utan att behöva tänka på hemresan. För vi knoppar i Andreas lägenhet. Och det verkar även som att jag äntligen ska få se Anders omtalade kök!

I går blev det tacos till middag. Nellie ville inte ha nåt alls... Konstig tjej!
Sen gick vi och våldgästade Holken 1. Och såg Let's Dance förstås. Och blev bjuden på superduper god glass-efterrätt. Tack, tack!

Nu tänkte jag lägga in en bild här, men det verkar som att jag inte kan göra det från den bärbara...??? Mystiskt! Någon som kan gissa sig till vad det beror på???

Kram på er, och ha en vansinnigt härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Marja

Önskar dig detsamma!
Kram...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback