Tony Irving....

träffade jag igår......

Tony Irving. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4


Eller, nä förresten... det var nog inte han ändå. Det var Adam som snackade som Tony och det var så jäkla roligt så jag höll på att skratta ihjäl mig! Nu kommer jag inte ihåg exakt hur det lät, men en grej var nåt i stil med "Dy haller bänen sa höygt att dy sär yt som an travhast"....

Gårdags kvällen var skittrevlig som vanligt. Jag fattar inte hur det alltid kan bli så trevligt? Vi måste helt enkelt ha en naturlig och medfödd begåvning för sånt där... (Äta gott, dricka gott och snacka en massa!).
Jag pep iväg lite tidigare till Holken 1's kalas. Senare kom Kim och barnen oxå förstås. Det bidde snacksande på goda röror och skumpa.
(Fan, nu håller barnen på att få frispelet.... Aströtta....)
Ja, vi käkade en massa gott och drack en massa gott (ett vinnande koncept!) och hade toktrevligt.

Det bidde lite Singstar. Åsså spelade vi "Med andra ord". Ett lattjo spel som jag gärna spelar igen någon gång! (Och mycket gärna tillsammans med Adam som ibland hittade de mest lysande förklaringarna till orden:-)
Flipperturneringen gick väl sisådär... Var med i semifinalen, men slutade där sist. Nåja, man kan ju inte var bäst på allt....

Idag har jag varit nyttig! Kolla bara...
image67

Närmast är en supergod "prupplimpa" (låter kanske inte så gott....), eller filmjölksbröd om man hellre vill kalla det så... Grahamsbullar OCH även 4 st limpor bidde det!

Vi var även ute en sväng i solen idag. Bjussar väl på en bild på tre snyggingar ....
image68
Nä, nu måste jag gå och fixa lite inför middagen.

Kram så länge...



Kommentarer
Postat av: Jannike

Vilken fantastisk bild - så läckra brudar, alla tre!!!

Kram!

Postat av: Maggan

Håller verkligen med dig, han är rolig vår egen Tony!
Värst vilken energi du haft under söndagen... Bakat,inte lite heller, varit ute och lekt, fixat middag. Ni ser energiska ut på fotot åsså. Snygga tjejer!!
Kjamar!

2008-02-04 @ 08:29:12
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Malin

Tjena bruden.
Nu har jag lagt Greys Anatomy på lådan så i morgon får du ta ett dygn med DVD-tittande!
Kramisar Malin

2008-02-04 @ 08:41:20
Postat av: Heléne

Vilken underbar bild på er 3!!! Kramar till er alla - ska bli så härligt att träffa er nästa helg!!! Puss puss!!

2008-02-04 @ 08:57:52
Postat av: alias Kvasthilda

Men? Är det nåt som går? Jag bakade också igår. Först scones till frukost (hade glömt köpa bröd) och sen solrosbröd (på Finax bak-mix men ändå...)
Ja det var en fin bild på ett fint motiv!

2008-02-04 @ 09:14:48
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack för uppskattande kommentarer! Jag tog faktiskt och hämtade kameran och satte den i näven på gubben och sa att han skulle fota oss. Brukar ytterst sällan själv förekomma på bild, men jag tyckte det var dax...

Maggan - All energi kanske kom sig av att bubblet måste avdunsta på nåt vis..? Hur mår tån??

Härligt Malin! Hoppas Dr Mc Dreamy oxå fick plats med posten... (Slurp!)

Helén - såååå kul att du dyker upp till helgen! Länge sen nu...

Kvasthilda - jag bakar typ 2 ggr/år... Men det ska bli ändring på det nu! (Tror jag...)

2008-02-04 @ 10:25:13
Postat av: Maggan

Tån mår mycket bättre, tack,klarade av morgonpromenaden! Jag tror att bubbel gör en piggare...även dagen efter :))

2008-02-04 @ 10:44:01
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa

Skönt att höra att tån börjar må bättre!
Man kanske ska slå sig på bubbel på lördag oxå...?
För att testa om det stämmer...
Kram!

2008-02-04 @ 11:41:30
Postat av: Katarina.S

Vilken härlig bild!
Ser så mysigt ut med snö, som dessvärre är en bristvara här nere. Suck...

2008-02-04 @ 15:41:53
Postat av: Marja

Åhhh, vad gott det såg ut med hembakat bröd, mums...
Å vilken härlig bild på 3 vackra brudar! Kram...

2008-02-04 @ 21:43:37
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback