Vem är det mest synd om???

Just ja, innan soff-besöket så måste jag ju lägga ut detta.... Ska vi kalla det en liten "Vem-är-det-mest-synd-om-tävling"??

Kandidat nr 1 !

image73

Förvisso numera utan bandaget, och har inte heller hiskeligt ont. Men har genomgått en knastrig och blodig operation som innehöll diverse karvning och brända blodkärl (fsssst!!! lät det!).
Får stora problem vid kommande hårtvätt och att pilla öronen känns uteslutet!


Kandidat nr 2 !
(Det här är INTE jag! Hon börjar på "M", och slutar på "alin". Gissa på bara.... :)

image74 
Lårkaka!

image75 
"Stjärt-kaka" ?

Efter en rejäl flygtur från hästryggen uppkom ovanstående, färgranna kroppsmålning. Utan någon pinfärsk uppdatering så gissar jag att det ömmar rätt rejält.... Klarade dock svanskotan, även om den verkligen låg i riskzonen vid landningstillfället.....

Så tycker du att du har lite ont någonstans så kan du ju anmäla dig du oxå - till denna nystiftade och intelligenta tävling... Kanske kan du vinna pris? Vad sägs om en middag kanske? Blodpudding... kroppkakor.... eller nåt annat passande?

(Nämen för fan Åsa, sluta skriv nu !!!!
  Ok.... Hej!)

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag röstar nog på kandiat nr2 det ser liite ondare ut

2008-02-19 @ 10:54:40
Postat av: Åsa

Ok Eva (svikare!)...
1-0 till dig Malin!

2008-02-20 @ 13:45:48
Postat av: Marja

Aj, aj, aj...far ända in i baljan vad det där såg oskönt ut.
Sorry Åsa, 2-0 till Malin!
Krya på er kramar till er båda...

Postat av: Åsa

Suck... I'm a loooooser!!!
(Jag visste att jag skulle ha bett läkaren ta ett foto när han var o grävde som värst i skallen...)

2008-02-21 @ 10:21:25
Postat av: Malin

Jippi jag vann!
/Malin

2008-02-22 @ 10:21:18
Postat av: Åsa

Malin... F-k you! Nädå... det är så synd om dig så..:)
Kram och hoppas blåmärkena håller på att försvinna!

2008-02-22 @ 11:09:30
Postat av: Malin

Skulle inte tro det på ett tag. Jag mailade dig i dag det senaste blålilasvarta baksidanpålåret-kortet. Blodutgjutelsen är på väg neråt så smalbenet är oxå lite blåaktigt nu.
Well well

2008-02-22 @ 12:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback