Allt för byn-grabbsen drar idag!

Klockan 16 idag åker killarna mot Stockholmo och nypremiären. Vad jag känner till har inget "hejdå-evenemang" ordnats. På nåt vis har luften gått ur AFB-andan, men endast tillfälligt hoppas jag. Vi som är kvar här måste försöka hålla lågan brinnande.
Tänker så det knakar på vad vi skulle kunna göra idag, med så himla kort varsel. Men jag har en liten, liten idé som åtminstone visar killarna att dom fortfarande har vårt stöd. Jag återkommer om det via mejl alldeles om en liten stund. Om du läser detta och inte fått detta mejl inom, låt säga 3 timmar (klockan är nu 11:01, pip!), och vill veta vad det är så släng iväg ett mejl på [email protected].

Krumilurkramar så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback