Blommor och blader....

...lyckades till slut levereras igår. Pga vissa oklarheter hade jag korrespondens med både grabbarnas hotell och den underbara blomsterhandel som fixade och trixade sent igår kväll. Men till slut så löste det sig. En del hade ju dubbelrum, vilket jag inte tänkt på, men det är väl helt ok med två blombuketter på rummet?
Vill ni se buketterna så kika in på 
Emils mobilblog! Eftersom buketterna hamnade på bild i mobilbloggen så antar jag att de var uppskattade!

Idag ska jag bomma igen kl 13:30 för att gå på information om nåt bolag som ska etablera sig här på Hammarn?? Kanske, jag vet inte om det är så, men vad jag har hört... Kommunen är oxå där. (Ja, inte hela då....)

Nu blötsnöar det ute (nähä - ute??). 

OM jag ska fortsätta med min lilla shop så kanske jag måste ha någon mer syssla, att greja med under dö-tid i butiken. (Det är ju gott om sån nuförtiden...) Har ni några bra förslag?? Jag har redan uteslutit tandläkare, frisör och sångerska.... :-)  Förslagsvis ska det vara nåt man kan tjäna nåt på oxå...

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Gun

Du kan sitta och sticka om dagarna? Göra smycken som du kan sälja? Skriva en bok? Rita? Nä jag vet inte vad du brukar syssla med, det här blev helt från min egen horisont. :)

Postat av: Åsa

Det som låg närmast är nog att skriva en bok. Jag skriver faktiskt ett par rader då och då, men förmodligen blir det ingenting av det. Antar att det måste vara någon som vill läsa det oxå...
Jag funderar vidare på något lysande...!

2008-01-10 @ 13:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback