Dom flyttar...

Idag gick flyttlasset från Hammarstrand till Östersund. F & F flyttar in till sin lägenhet. Det blir säkert jättebra, men det känns konstigt. Så konstigt! Dom har ju alltid funnits på 5-minuters promenadavstånd. Nu tar det betydligt längre att besöka dom. Nu har man ju inte sprungit där titt som tätt i alla fall, men just att KUNNA göra det har betytt så mycket. Fixa spontanmiddag, bara gå över och säga hej, osv.
Fr o m nu blir det enbart planerade resor till dom. Och jag har ju inte helt lätt att komma ifrån här... Ja, det känns märkligt.... Så mycket man tar för givet när det liksom "bara är"...

Tack Maggan för att du hjälper till så mycket! Du ska veta att du har en prick i himlen för ditt goda hjärta!!!

Nu håller jag på att invänta barnen. Kusin Andrea skulle hämta dom på dagis och fritids. Gissa om barnen blev glada när dom fick höra det!!! Hon kommer och "levererar" dom hit. Jag och barnen tar nog och käkar middag på Kaffestugan idag! Det är väl ett bra alternativ tll fredags-middagen (läs tacos!).

Härom kvällen "hyrde" vi film, via Telia bredband. Tog hem "Oceans thirteen". Helt ok! Jag gillade ju både 11:an och 12:an oxå. Kanske blir det "Wild Hogs" nån kväll. För den vill jag se!

Nä, nu ska jag fortsätta fundera på "special"-grejer till Alla Hjärtans Dag. För ni har väl tänkt att köpa nåt fint till era käraste vänner den dagen ?! (Hos mig förstås...!)

Kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Det är ju en aning lättare för mej och det är självklart att jag fixar så mycket jag kan. Men visst håller jag med att nog känns det konstigt...
Kjam!

Postat av: Marja

Toppen med lite hjärt-saker inför den 14/2. Jag kommer & shoppar nått fint till mina hjärtan! Kram...

2008-01-05 @ 20:26:20
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback