Fantasilös (Fantasi-lös!)

Var är inspirationen att skriva? Som bortblåst. Kanske för att det inte händer särskilt mycket. Men det har i och för sig inte stoppat mig förr... (som ni säkert märkt...)

Har precis betalat ett lass med räkningar för företaget. :-(
I går hade jag fullt upp eftersom det kom både gosiga nallar och massor av Willow Tree-änglar. Kul, kul! Nu fattas det bara kunder som kommer in och kikar på det jag har.... Kan man beställa såna? Kanske dyrt med frakten...

Nellie verkar gilla min mage skarpt. Igår gosade hon in näsan i magen och frågade: "-Är det en bebis där inne?" Hmmmm! "-Nä... det är det inte!" (Men man skulle förstås kunna tro det, tänkte jag)
Så säger Nellie; "-Åååå, vilken fin navel du har!!!" 
Hi,hi, alltid något!

Har fått kallelse för att operera vid örat. Känns inte alls skoj och jag vette sjutton hur jag ska göra... Dom ska tydligen gräva rätt djupt och även ta bort en del hud. Det blir liksom en ansiktslyftning - PÅ ENA SIDAN!!! Jamen, hur kul låter det?? Men mest är jag rädd för operationen som ska ske under lokalbedövning... Nja....

Jaha, jag skrapade ihop några rader trots att jag inte hade nåt att skriva om. En konst...?

Kram så länge!



Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Men vad du är service-minded som stavar av orden åt mig. ;-)
Haqvin har också kommenterat min mage. Han har den förstås i ögonhöjd.... han klappade om både mage och stjärt och utbrast glatt "vad tjock du är, mamma!". Fast han gjorde samma på Sören häromdagen också! Skönt...
Vet ju inte vad du har för fel på örat (eller VID örat var det kanske) men hoppas det ska gå bra.

Postat av: Åsa

Jodå, jag tänkte förstås på dig när jag förtydligade överskriften :-)
Tack för omtanken med (vid) örat.

2008-01-29 @ 13:47:18
Postat av: alias Kvasthilda

Man behöver all uppmuntran man kan få.
Kom på några andra incidenter ang. barn och kommentarer om modellen på ens kropp men det ska jag skriva om på min blogg senare. :D

2008-01-29 @ 14:32:49
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Maria

Hmmm, det där är alltså en bieffekt med barn.... Ärliga och uppriktiga kommentarer eller vad ska det tolkas som.... Jaja, det dröjer väl nåt år innan Selina börjar prata. Tills dess är jag säkert "fit" (eller hur....)

2008-01-29 @ 22:16:52
URL: http://blogg.op.se/ragundamaria
Postat av: Nina

Det bidde ingen resa till helgen... pga våra vänner inte kunde tidigare. Vi kommer upp som planerat torsdag vecka 7 och stannar till på måndagen. DÅ ska vi väl hinna ses nåt hoppas jag! Hörde att det ska komma mer snö. Trevligt! Vi är som du vet mycket snöberoende! hihi. Lycka till med operationen!
kram från ett regnigt Stockholm...

2008-01-30 @ 09:34:37
Postat av: Åsa

Maria - Barnen "köper" ju hur man ser ut, oavsett figur (eller brist på figur...) och det är ju det som är så skönt! (Fast det skulle ju inte skada om man inte såg höggravid ut....)

Nina - Ja, vi MÅSTE ses vecka 7. En enkel middag vore väl trevligt? Och som det ser ut finns det gott om skotersnö...

Kram!

2008-01-30 @ 11:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback