Kvällskonversation...


Å: "Godnatt!"
T: "Godnatt!"
N: "Godnatt!"

En liten stunds tystnad.

N: "Är Ingrid i himlen nu?"
Å: "Va..?" (hörde men ville köpa lite tid...)
N: "Är Ingrid i himlen nu?"
Å: "Eh.. ja, jag tror det"
N: "Är hon död?"
Å: "Ja"
Paus
N: "Varför då?"
Å: "Hon fick en svår sjukdom"
N: "Vad heter den?"
Å: "Cancer"

T: "Och hon tålde inte medicinerna!"
N: "Kommer vi att träffa Ingrid igen?"
Å: "Öh..jag vet inte, kanske ..."
N: "Jaha!"

N igen: "Vem är Ingrid?"


Funderingar vid sovdax.....


Kommentarer
Postat av: Suss

ja jösses, de små liven..

Det tog typ 2 timmar häromkvällen innan jag klurade ut vem det var som smög förbi i bilen och vinkade när jag backade ut..så vinke vink tillbaka..

2008-01-07 @ 21:22:50
Postat av: Åsa

Hmmm... Undrar om du måste klura lite till... För om jag inte är helt vimsig så var det inte jag...
Kram!

2008-01-08 @ 10:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback