Kvistfritt kvastskaft...

...eller åtminstone ett stick-fritt kvastskaft... är det inte här! Skulle sopa undan snö från ingången till trapphuset och fick en ond sticka i handen. Kanske inte läge att kalla på ambulans direkt, men det gör ont!

Ser att det var länge sen jag bloggade nu. Inte helt likt mig, men det har bara blivit så.

I helgen var vi till kyrkan på lördagen. Det var avtackning för Rune som jobbat med Kim på körrgår'n. Bröderna Rehnholm, Kristin, m fl sjöng och spelade. Fotade en del, ända tills batterierna la av (jag har inte lärt mig att tänka på sånt ännu...) Förhoppningsvis kommer det några bilder därifrån inom kort (bara jag orkar lägga in dom i datorn...)  JespR har stor talang för att roa och improvisera och jag hoppas att han tar vara på sin teater-ådra!
Och Jocke... sicken kille! Han sjöng bl a "Stad i ljus", vilket jag tyckte var skitbra!

I går var vi till stan och äntligen fick jag se F & F's nya bostad. En mycket trivsam lägenhet tycker jag. Och området verkar lugnt och fint. Där blir det nog bra känns det som. Jag och barnen tänkte göra en repa på Barnens Hus, som normalt har öppet söndagar. Bara det att det var Trettondagsafton igår = stängt. Blä! Så vi åkte till Lillänge istället. Det resulterade i PS2-spelet "Shrek". Ännu ospelat till Tuvas stora förtret...

På vägen hem ringde barnens favvo (you know who!) och när han hörde att vi var i stan så fick jag göra en tjänst och hämta en grej till honom. Det blev en liten tur tillbaka, men det var det ju värt eftersom jag vid leveransen fick en "go-kram" !!!  Hi, hi!

Nä, nu ska jag och min sticka ta och jobba lite...

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja det var trevligt i kyrkan.... kanske lite tryckt och högtravvande från början.... var ju relativt många "församlingsveteraner" oxå.... men det blev lite mer livat i samband med "leende...."

Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback