Lappluva med tofs på....

...fy fan va' det snöar!

Ja, så hade jag och barnen en rätt soft morgon, utan stress. Sköööönt! Barnen fikade macka nere vid morgon-tv och jag drack lite kaffe (nähä?!)  och läste ÖP. Lämnade barnen vid ca 10:15. Det gick bra att lämna Nellie i morse för Lena var där (en av de fröknar hon känner!). Tack och lov!

Men så drabbas jag förstås av "undrar-om-det-var-rätt-att-ändra-öppettiderna-som-jag-gjorde". Ni vet, bara för att slappa och egentligen inte göra nåt nyttigt på morgonkvisten... Men så sa intalade jag mig själv att "Nu får du banne mig ge dig! Har du tagit det här beslutet så låt det nu vara så en tid." Ok.... ingen idé att bråka, inte ens med mig själv.

Håller på att invänta lunch. Kimpa skulle handla nåt och komma förbi. Jag glömde totalt att ta med mig nåt i morse. Åsså skulle han hämta fler fleecefiltar (ni vet, myskoxen) på Bussgods. Inte för jag vet vem som ska köpa dom för idag, liksom igår, är det totalt jävla stendött här! Men det ska tydligen vara normalt.... Även om jag kanske har det extra stendött (finns det nåt dödare än stendött egentligen??)... Suck!

Nu vill jag ha maten - magen knorrar!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback