Min gubbe!

Han är bara bäst!
Jag hade beställt den lunch som jag brukar smälla i mig här. Typ, köp en påse köttbullar, eller ett paket korv.. . Att ätas kallt. Verkligen gourmétmat va'?
Nu kom Kimpa med tunnbröd, skinka, pepparrotsvisp, Bregott, äpplen och apelsiner! Mums!!! Sitter precis och smaskar på tunnbrödmackan och tar en kopp kaffe till. Så här "riktigt" har jag nog inte ätit här sen jag började. Och ja, det beror nog på mitt bristande engagemang och avsaknaden av en micro.

Nåja, jag har ju som sagt världens bästa gubbe - så jag klarar den här dagen oxå!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja visst är det bra att dom ibland får oss att inse va´ bra dom (kan vara) är att ha..... ;-)

Kram!!

Postat av: Marja

Det är du väl värd! Tänkte kika förbi dig nästa gång jag är ledig en vardag. Tar med mig nått mumsigt till kaffet. Kram...

2008-01-03 @ 21:16:26
URL: http://marjamej80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback