Nypremiär och SMS

Lugna gatan här... What's new? Men med all säkerhet vet jag att det kommer att gå bättre i morgon.
Var på ett möte idag där det informerades om ett företag som ev. skulle etablera ett kontor här. Dock inget för mig. Vilket i och för sig var bra, annars hade man ju haft en massa griller i skallen... (ännu mera!).

Läser fortfarande "Den vita massajen" och den är rätt bra. Måste läsa ut den innan jag sätter tänderna i "Luftslottet som sprängdes", Stieg Larsson. Fick direktleverans av boken idag. Mobilt bibliotek typ.  Eva, jag glömde lämna lånekortet..:-) Hoppas att jag får ha boken så länge det tar att läsa ut den (och massajen...).
 
Fick mess av Snygg-Emil att han hade biljetter till mig och Gumman ikväll. Han avslutade "Vill ni?" (Ok, här ska jag nog inte skriva det jag tänkte....)  Jaha, det lät ju otroligt lockande men jag var tvungen att messa tillbaka att det blev nog lite långt att åka ikväll....  Visade sig att han trodde att det var den här helgen vi var nere. Och det var inte så nervöst inför kvällen. Hoppas dom gör tok-succé med showen!!!!

Kom på att jag måste nog städa plånboken innan Stockholmsresan. Det är så proppfullt av strunt att den inte går att vika ihop ens. Och tydligen går bankkortet ut i januari... Borde väl få ett nytt hem? Tänk om jag står utan stålars i stora staden? ("Gumman... har du mycket pengar??")

Ja, så har jag krafsat ner ytterligare lite dravel. Tack för att ni står ut...

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag läste oxå vita massajen...och de 2 efterkommande... Mycket bra; så bar att jag beställde filmen.... inte sådär jättebra.... men fullt sevärd!

Kram; hittade receptet förresten!

Postat av: Eva

Ja just ja, lånekortet kommer in och hämtar det i morgon Du får i alla fall låna boken hur länge du vill jag har ju läst den
Hej hopp

2008-01-11 @ 19:05:15
Postat av: Åsa

Läste i recensionerna att bok nr 3 inte var så jättebra, men 2:an kanske blir av någon gång. Och tack för att jag slipper stressa mig igenom Lisbeth Salander och co. Vill ju gärna dra ut på varenda ord så boken räcker lääääänge!!!
Hakuna Matata!

2008-01-12 @ 07:58:09
URL: http://blogg.op.se/ragundaasa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback