Tisdag... hemma i verkligheten.

"Back to life, back to reality..."

Efter den otroliga helgen kan jag fortfarande småle när jag tänker på allt. Många intryck och sena nätter.

* Har fortfarande "Bo-bo-bosse, Bo-bo-bosse" som ett mantra i skallen.

* Även det myntade "Fyyy faaan!" sitter som berget. (Fråga mig inte hur det uppkom. Jag vet bara att vi satt på Engelen och i kör ropade det mindre vackra uttrycket...

* Man hann bli 40 bast innan man, som "nästan VIP:are", gick före den långa krogkön. (Själv hade jag förstås blivit förbannad om jag stått i kön...)

* Mina fötter pallade - trots att dom blev hårt nyttjade...

* Impad över killarnas enorma utveckling och proffsighet!

* Impad över Robbans klädbyte i "Hammarsound of music". Han har alltså max 25 sek. på sig att byta klänning!

* Killarna började även lära sig att ta bort sminket utan att se ut som om de gråtit i två veckor....

* Jag har hört hur det låter när Jocke R sjunger ut i duschen!

* T o m en "kändissugen" som jag, insåg att jag tyckte Rafael var som vem som helst...

* Jag blev bättre och bättre på att klättra upp och ner för "backstage"-stegen på Intiman. (Den var INTE kul!!)

* Fått höra att någon trodde jag var 32 år! (YES, YES!, YES!!!!!) Fast det är jag ju inte... (NO, NO, NO!)

* Fått en spontankram av Snygg-E ! (YES!) 

* Stängt Engelen samtliga kvällar jag var ute... och ändå varit hyfsat pigg dagen efter.

* Haft otroligt trevligt sällskap med Gumman. (Fast hon gillar att promenera alldeles för långt...)

* Å, just ja.... jag var ju på Formex-mässan oxå.....

Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Gun

Man kan liksom ana vad som imponerade mest på dig under Stockholmsvistelsen..... "Formexmässa? Eh??"

Postat av: Åsa

Ha, ha! Helt rätt!

2008-01-22 @ 12:25:43
Postat av: Gun

Psst....vet du om man kan ta bort en kommentar från sin blogg. Jag har fått nåt tjafs från nån som har en "tävling". Jag vet inte vem det är.

2008-01-22 @ 15:27:36
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Gun

Glöm det, jag luskade ut det själv. :)

2008-01-22 @ 15:34:19
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Du e´smart du.. :-) !
När får man se änglarna då tro...?

2008-01-22 @ 15:53:19
Postat av: Gun

Öh.... visst ja. När stänger du? Jag jobbar ju till halv 5, oftast längre.... :( På lördag kanske?

2008-01-22 @ 16:13:57
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Stänger kl 17. På lördag blir bra. Risken är att det kommer folk (Risk???), men om du inte har någon brådska så....

2008-01-22 @ 16:23:14
Postat av: Gun

Haha! Att du törs ha lördagsöppet, du är modig du!

2008-01-22 @ 16:31:06
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Marja

Vilken upplevelse & inte minst ett minne för livet att få leva i sus & dus för en stund. Kram...

2008-01-22 @ 22:25:43
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: Åsa

Jag vill iväg igen.... Tänk att jag inte har blivit "mättad", men det var ju så kul!

2008-01-23 @ 10:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback