Trevligt sällskap!

Idag har jag haft riktigt trevligt här i "hålan". Först dök EvaL upp och strax därpå SusA. Vi drack exklusivt snabbkaffe i plastmuggar och surrade. Najs!

Har även haft besök av Mr Cassys fru och hon var jättetrevlig. Ville inte ha någon påse, citat: "Cassys kärring behöver ingen kasse!". Ha, ha! Rolig dam! Det var tydligen "lill-Jocke" som tipsat om min butik. Tack för det Jocke!!

Och Kvasthilda var ner och visade resultat av sin kreativa talang! Fantastiska änglar (och kossor!) som jag mer än gärna skulle ha i butiken. Både påklädda och nakna änglar! Ha, ha, dom var verkligen skitcoola!!!

I dag blir det nog Flygande Jacob men utan jordnötter (av förklarliga skäl!). Hoppas Kim har handlat grejer till en goooo' sallad. Ni vet en sån där med sockerärtor, fetaost, oliver, soltorkade tomater, m.m. MUMS! Är helt övertygad om att det blir ett glas rött ikväll oxå. (Nä, jag skakar inte efter ett glas vin, men jag dreglar....)

Så lär man väl hamna framför "Let's dance". Såg inte i fredags (nä, då levde man ju värsta partylivet ju...) men hörde att Uffe Larsson åkte ut. Det kanske blir en riktig tävling den här gången. Jag tänker på hur länge "Kurtan" var kvar förra omgången... Uh!

Å, va ljust det är ute fortfarande! Och klockan är 15:15. Hääärligt!!!  Snart vår...??

Kram på er alla, och må ni ha en alldeles underbar helg!


Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Tack tack, jag blir ju generad.... :)

Postat av: Jannike

Du verkar få en underbar helg Åsa!! ha det bra - nu är det jag som åker ner till stora staden och vimlar "backstage"... men bara för en kväll tyvärr
;-(

Kram från Jannike

2008-01-25 @ 22:42:47
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Marja

Önskar dig & familjen en trevlig helg! Kram...

2008-01-26 @ 00:28:18
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: Åsa

Kvasthilda, med tanke på vissa änglar så tror jag inte att du blir generad så lätt... :-) Dom var tokfräna allihopa!

Jannike - Ha så himla skoj i stora staden. Och njut av den kväll du får vara backstage! Inte alla som får vara det överhuvudtaget ju.. :-)

Marja - Såg att du hade långledigt. Skönt!

Kram på er!

2008-01-26 @ 10:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback