Nyttig?

Ja jag känner mig allt liiiite nyttig numera. Förmodligen är det tillfälligt, men jag har varit så där lite småduktig varje dag den senaste tiden. Städat ur lådor och sånt där småfix som måste göras ibland. Fast det inte syns direkt så känns det ju bättre!

I dag var jag och barnen och hälsade på Mats & Helena och man fick "sytte" förstås. Och nej, jag blir INTE sugen igen :)
Inte blev man mindre hundsugen efter att ha träffat Charma och Luna heller... Suck! Inser att i sommar är det ju för sent och att det är nog klokast att vänta. Kanske nästa sommar?? Då vet man ju hur jobbsituationen ser ut och så har barnen blivit lite större oxå. Men drömma på får man väl ändå?!

Snart har Kim semester och det blir som sagt lite stug-camping i Junsele och en tripp till stugan. Ska tydligen bli tokhett framöver. Egentligen tycker jag att sommaren har varit rätt ok hittills. Faktiskt!

I går kväll kom Mags & Mike över och vi kikade på den här filmen:
  World Trade Center 
med Nicolas Cage i en av huvudrollerna.

En gripande film som i vart fall jag tyckte var klart sevärd. Rätt jobbig att se faktiskt....

Nu ska jag surfa runt lite och kolla böcker och hundraser... ;)

Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Marja

Såg den där filmen för några veckor sedan & jag gillade den &-så. Ögonen vattnade sig flera gånger. Man blir berörd...

2008-07-25 @ 21:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback