Tiiiisdag

(Nä, hittade ingen bättre rubrik...)

Ska snart sätta mig och glo på "Morden i Midsomer". Barnen har somnat, trötta och glada. Fasterjenny har anlänt idag och vi är alla lyckliga för det! Vi avslutade kvällen med Yatzy och man kan säga att det var på vippen att det inte blev färdigspelat eftersom det var två av oss som var vääääldigt trötta... (Gissa vilka?!)

Idag har jag inte gjort nåt nyttigt alls tror jag. Om man inte räknar att åka på bolaget och Konsum då förstås... Hörde att Konsums chef skulle sluta. Tråkigt, men han har ju lyckats rycka upp butiken från 2 till 100 ungefär! Jag tycker att det är riktigt kul att gå och handla där nu!

Oj, tiden går fort när man har roligt. Ska sätta mig framför den snygga 32' platt-tv'n nu och glo...

P.S I morgon är det nog trivselkväll på Qul i Backen.....

Kram!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Men va f... nu när man äntligen kan handla på Konsum igen!

Postat av: Åsa

Precis! Men jag tror att personalen har "lärt sig" ett och annat så förhoppningsvis fortsätter det att vara en trevlig butik.

2008-07-23 @ 11:19:10
Postat av: Heléne

Varför inte fundera på att ta över den, Åsa!!?? Du är ju inne i butikssvängen....Kramar i massor till er alla!!

2008-07-23 @ 14:25:03
Postat av: Åsa

He,he... Jo Heléne. Vi pratade faktiskt lite om saken i går kväll :)

Fundera kan man ju absolut göra!

Kram, kram!

2008-07-24 @ 11:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback