Trivselkväll på Qul i backen

Tänk att det redan har blivit den 9 juli. Tiden rusar ju iväg. Huvva!
I kväll har vi varit på trivselkväll på Backen. Robban med gäster. Snygg-E satt bakom trummorna ikväll. Det var ju ovanligt att se honom där, men han var duktig på det oxå! Fast jag vet inte om han tyckte det var så kul med alla trumvirvlar som önskades... :)

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Promenerat ner på byn två gånger, käkat lunch på Kaffestugan å lite annat smått och gott. I morgon är det ju Forsdraget så då kanske man tar sig dit. Vi får se.

Jag hade ju tänkt stå på marknaden på fredag och sälja ut grejerna jag har kvar, men nu verkar det vara lite smått om platser att stå på. Och jag kan ju inte heller ha Brellan med, så jag vet inte hur det blir. Det märks väl...


Egentligen skulle jag nog behöva duscha men ingen har eldat idag så det får vänta. (Urk?)


Nä, det var ett tag sen jag skrev, men det känns som att jag inte har nåt vettigt att leverera i bloggen i alla fall (what's new??). Stå ut, det KAN bli bättre rätt vad det är... :) Har inte laddat in bilder från kameran ännu heller. Men om jag får ur tummen så ska jag göra det och då blir det nog lite att titta på (så kan man ha överseende med mesig text).


Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback