Dags för magkatarr igen???

Ååååå! När jag äntligen bestämt mig för Bispan, då dyker det upp ett alternativ på hemmaplan...
"Gula huset" bredvid kommunen. Där skulle jag få husera på ca 25-30 kvm. Som två rum med en slags portal mellan. Betyder ju att man kanske inte kan ha riktigt full koll på hela ytan, men det borde funka i alla fall.
När man kommer in i huset måste man ta vänster "in i rummet" för att komma till mig. Lite samma fenomen kanske som här (det känns inte riktigt "butikigt") men betydligt centralare.

Himla svårt att se framför sig hur det kommer att bli som butikslokal, men allt är ju bättre än detta...

Nu ska jag tillbringa påsken med att fundera. Vill det sig riktigt illa så funderar jag ihjäl mig...

Vojjne, vojjne.... Kära vänner, hjälp mig!!! Än en gång ber jag om era kloka åsikter!!!

(Och snart blir det faktiskt en latte. Tuvis är på Brödbiten.... Jag bara MÅSTE!!! Dock ingen snus ännu...)

Hörrni.... vad säger ni om saken.... Mina hjärnceller brinner snart upp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det där var inte lätt, men jag skulle nog valt Gula huset ( restid,bränsle,barnen) bispan finns ju kvar om det inte skulle funka, innan du betämmer dig ta en snus ha ha

Kram eva

2008-03-19 @ 17:28:17
Postat av: johanna

Jadu....jag är ju "partisk" i ärendet *fniss*, men jag skulle nog vara lika villrådig som du. Å ena sidan är det ju najs att jobba på hemmaplan. Å andra sidan flyter det omkring mer turister till sommarn i Bisp eftersom det är en genomfartsväg. Du får skriva upp för- och nackdelar på ett papper och jämföra helt enkelt!

Postat av: Susanne

..eller så går du på magkänslan...
Kolla in båda lokalerna och känn efter var din mage säger mest "Ja!"...

Kanske inte funkar just nu om magen inte mår så bra.. :-(...men värt ett försök!

2008-03-19 @ 19:04:41
URL: http://blackbeauties.webblogg.se
Postat av: Jannike

jag tror på Susannes ide, i kombination med Johannas listor...

Ha det!! Krya på magen!!

2008-03-19 @ 20:54:52
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: malin

Singla slant!

2008-03-19 @ 23:49:02
Postat av: Malin W

Hej där.
Tänk att det aldrig ska vara lätt att fatta beslut och när man ändå gjort det så dyker ett alternativ till upp. Suck.
Men fördelen med hemmaplan är ju gångavståndet, fördelen i Bispan är att det är genomfartsled. Shit vad svårt. Men lista + & - och magkänsla är inte så dumma ideer. Helgen är lång så fundera på du!
Idag gick jag en annan väg till jobbet och såg att en Allt för byn-skylt sitter uppe på Gamla Teatern. Coooolt!
Själv har jag inte, tyvärr, varit och hämtat biljetterna ännu eftersom jag är pank men på tisdag är jag "rik" igen. hahahahaha
Pusspåskkramisar på dig och hela din familj.
/Malin

2008-03-20 @ 08:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback