Det bidde inga slingor....

- Bidde det inga slingor?
- Nä...
- Vad bidde det då?
- Det bidde inget grått hår!

Ja, det kan inte lyckas jämt! De röda magma (?) slingorna som skulle pryda kalufsen uteblev igår. Trots färg och värme en lång stund. Förmodligen krävs det tuffare tag mot mitt tagel.
Håret färgades dock svart (!) och idag är jag många år yngre eftersom mina gråa hår har försvunnit! Riktigt skönt att slippa se dom faktiskt.

Rödfärg ska vi prova att fixa igen! Skam den som ger sig!

Nu börjar jag faktiskt längta efter Bispgården. Mycket konstigt. Trodde aldrig att jag skulle längta dit....

Kram!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Bispgården?! Har du tagit tempen...? ;-)
Magma lät ju spännande. Jag vill ha mer rött i håret....fast jag gillar färgen jag har nu också.

Postat av: Åsa

39,8... Är det ok? :)

2008-03-13 @ 12:37:12
Postat av: Maggan

Har precis varit nere hos tjejerna på salongen och vi har klurat lite...Lite lätt blekblandning kanske gör susen,annars gör vi nya :)) Snygg blev du i alla fall!
Kjam!!

2008-03-13 @ 14:53:55
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa

Jajamensan! Här sitter man i sin ensamhet och är snygg!

2008-03-13 @ 15:13:39
Postat av: berit

Hej !
Visst är det härligt att känna sig snygg i håret fast jag har ännu inte färgat bort de gråa håren. Men kanske till helgen blir det av.
Va kul det skall bli att träffas på tjejfest framöver.
Hej då hälsningar Berit

2008-03-13 @ 16:59:32
Postat av: Åsa

Det är lite konstigt, men en sån detalj som att färga över de gråa hårstråna (för det var inte sååå många egentligen...) gör att man känner sig lite fräschare!
Och JA, tjejfest blir kanon!!!! Sol, gräs, gott vin och massor med prat!!!

2008-03-14 @ 10:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback