Jo, jag är på jobbet...

Nu förstår man det där med att egna företagare inte kan vara sjuka. Eller jo, sjuka kan dom väl vara - men det ska MYCKET till innan dom stannar hemma från jobbet. Och visst stämmer det. Även om jag i dagsläget inte skulle göra någon större förlust om jag hade stängt en dag så känns det fel. Man måste försöka ha öppet, ÄVEN om ingen kommer och handlar....

Men jag mår bättre idag. Sannolikt är det magkatarr som har drabbat mig. Har redan knaprat i mig en Novalucol. Är väl ingen smakssensation direkt, men förhoppningsvis hjälper den. I morse tog jag en kopp kaffe vilket inte var jättesmart så här i efterhand. Men, men... Man lär kanske av sina misstag.... Nu ska jag undvika kaffe, alkohol, starkt kryddad mat, etc.

Nu ska jag fundera över hur mina affischer ska se ut. Ja, jag måste ju visa att jag börjar i Bispan och då får det nog bli affischer... Undrar vem som gör snygga såna? Kanske ska mejla Hammarstrands Event och kolla om dom kan vara behjälplig på nåt vis.

Nu satsar jag på att öppna i Bispan 1 april (nä! det är inget skämt!). Det blir nog skitbra det!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallobaloba.
Vi flyttar väl samma helg då.
Har oxå haft en släng av magont på lördagen, sov mest hela dag iofs men jag sov bort det onda. Skööönt.
Kramisar Malin

2008-03-17 @ 12:24:36
Postat av: Jannike

Marianne Holmberg (Eriksson) kanske kan göra snygga affischer åt dig???

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback