Ledig dag - vad göra?

Skitväder. Har ju regnat och det var inte läge att åka till skidbacken idag.
Har rensat ut (i röran...) i Tuvas rum och nu ska jag ge mig på badrummet. Vi har ju köpt ett skåp på IKEA som sväljer en massa strunt som man haft framme och överallt annars.

Tuva och Alva sjunger "Singstar". Undrar om det går ut på att sjunga högst (ljudligast!) eller... Mina öron vibrerar...

Och vi är glada oxå för faster Jenny gör oss sällskap i stugan i påsk! Supertrevligt! Då får vi rå om henne ordentligt, och hon får pussa på barnen så mycket hon vill. Ska bli skönt med lite ledighet. Men risken är att jag måste åka hem på lördagen (påskdagen) för att jobba. Inte kul att bränna nästan 40 mil på en dag. Nån som känns vilja göra en god gärning och stå i butiken mellan 10-15.... ?? Kan ju bli en del folk och då är det skojigt!

Nä, nu ska jag skona mina öron och gå upp och stöka vidare i badrummet.

Förresten, såg att utlandsresenärerna är hemma igen. Välkommen hem igen!!! Hoppas vi får tillfälle att ses snart så vi får höra hur det var (även om det lär låta äckligt härligt...).

Kram!

Kommentarer
Postat av: jenny

Om jag inte hade åkt bort í påsk och fira mormor som fyller 80¨år, skulle skulle jag gärna ha ställt upp och jobbat istället för dig. Det hade ju varit lite roligt att få göra det igen, börja kännas att man har varit hemma ett tag nu.

Postat av: Åsa R

Tack ändå! (Kanske en annan gång? Men det kan liknas vid ideellt arbete eftersom lönen är sämre än usel....)
Kram!

2008-03-09 @ 19:22:09
URL: http://ace67.blogg.se
Postat av: Maggan

Tack för "välkommen-hem-hälsning"!
Du kanske ska fråga Andrea vad hon ska göra på påsklördan? Sen har jag glömt att berätta att du har frissatid på onsdagkväll, men vi hörs på telefonen. Känns som om det vore dags för en middagsträff snart? Längtar efter er!!Fredagstacos kanske?? Kjam!!

2008-03-10 @ 10:55:44
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa

Aha! Dax att frissera? Härligt! Jag såg mig själv på tv'n häromdagen (Mitt Nytt) och tänkte direkt "Helv... va' gråhårig jag är!!!"
Och fredagstacos - JAAAA!
Kram!

2008-03-10 @ 12:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback