Najs!

Ja, istället för "trevligt" (ordet som jag tjatat ut...) !
Bla bla... (jag kan verkligen konsten att skriva spännande inledningar...)

Till saken! I går var det riktigt najsigt (bra uttryck Maggan!). Perfekt sällskap, tacos, gott att dricka, "Let's Dance" (å det är inte klokt att gris-bonden är kvar än!!!!) och sen lite biljard. Det var inte min bästa biljardkväll. Tror att jag lyckades sätta en boll. Förutom den vita då..... :(

Efter en kväll med både vin, öl och lök (till tacosen) så kan jag säga att jag höll på att ramla omkull av en rap som slet sig i morse. Så idag är det bäst att tugga tuggummi hej-vilt (så inga kunder ramlar omkull...) !

Puss! (Eller förresten.... vi vinkar idag!)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jäss, det var riktigt najsigt igår. Tack för myskvällen!!

Postat av: Åsa

Kanske lite mys ikväll me? Så kan vi dissa Sjögren tillsammans... :)

2008-03-15 @ 12:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback