Ny hemsida!!!

Jag är som uppslukad av... får jag kalla det webdesign???? Njae, kanske inte riktigt. Men jag har i alla fall bestämt mig för att byta hemsida. Den kommer så småningom att heta precis likadant, men under en övergångsperiod heter den http://spiritofjamtland.dinstudio.se/ . Check it out!!!!

Efter tips av Event-Åsa så hittade jag Din Studio. Och det var plättlätt! Ja, det förstår ni ju när t o m jag har lyckats knåpa alldeles själv.

Kika gärna in på den nya sidan och lämna ett spår i Gästboken (men inte om ni tyckte sidan var skit...:).

Kram, kram!

Kommentarer
Postat av: berit

Hej Åsa !
Tycker det är lite trist faktiskt att du flyttar butiken till Bispgården.
Men bra för dig förståss..
Hoppas att det kommer att går bra.
Nä, nu måste jag ta mig i kragen och komma in och titta på alla dina saker som du har... Usch, jag har bara varit in en gång, fy mig....
Ha en bra dag från Berit

2008-03-28 @ 09:06:22
Postat av: Åsa

Ja, det är nog mer eller mindre nödvändigt att prova Bispgården om butiken överhuvudtaget ska vara kvar. Jag tycker det känns jättebra att flytta och har stora förhoppningar om att även Hammarstrandsbor kan göra en tur dit. Eller hur..? :)

2008-03-28 @ 10:34:28
Postat av: Katarina.S

Din nya sida är kanonfin!
Jag har beställt hand och fotkräm från Bubbel & Skum, kan varmt rekommendera den, hand krämen är också suverän till nagelbanden.
Nåt för din butik kanske!?

Kram!

2008-03-29 @ 15:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback