O' boy, vilket vackert väder!

Å solen skiner idag. O'boy!

I dag har LF (Länsförsäkringar) invigning av sitt nya kontor här i Hammarstrand.
Kaffe och tårta kl 13. Om det blir lika dött här som igår så kanske jag bommar igen en timme och går dit. Inte för tårtan, men det vore ju roligt att träffa dom som jobbar där eftersom det är mina forna kollegor. Dom ska nog få överta min hemförsäkring så småningom... Ja, inte personligen, men LF....

Nu ska jag nog försöka snickra ihop en annons till ÖP/LT. Någon som har nåt bra tips på hur den ska se ut?

See Ya!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jodå, erkänn att det är tårtan som drar! Vi ska också få tårta, vi har en som fyller år idag. Precis som om jag inte ätit tillräckligt med tårta den här veckan...

Postat av: Åsa

Ha, ha! Jag var dit en sväng och drack BARA kaffe. Ingen tårta! Jag är ingen "tårt-fantast" direkt.

2008-03-07 @ 14:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback