Råttatouille

Råttatouille
Jamen nu har vi ju faktiskt köpt filmen! Kunde inte motstå frestelsen... Och i morse började barnen titta på filmen och jag hamnade oxå där. Kan säga att jag ogärna gick därifrån, men jag måste ju till butiken... Filmen verkar skitbra! Kanske får jag se den i kväll....

Idag tror jag att det kommer en laddning skorpor från Emmas Skafferi. Det är ett par nya smaker som Choklad/apelsin- och Polka-skorpor. Låter inte helt galet va'?! Och naturligtvis har jag laddat med mera Lakritsskorpor. Dom går ju som smör i solsken (nästan).

När vi åkte till Sundsvall igår så stannade vi till vid torget i Bispgården och kikade (från bilen) på lokalen. Stora härliga skyltfönster i alla fall. Nu väntar jag bara på att kommunen ska höra av sig så att jag får åka och titta på lokalen på insidan.

Hoppas ni får en jättebra första sportlovsdag, oavsett om ni jobbar eller är lediga! 

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback