Röstningen om ny ort på Solfilmen stoppad...

Pga "sabotage" ???
Se damerna på SVT förklara 
vad dom menar.
 
Nämen nu vet jag inte om jag hänger med riktigt...
Det verkar som att dom sett att "en eller flera personer" varit inne och röstat flera gånger... ?!
Och då undrar jag... var det inte meningen? Skulle inte denna röstning vara nåt liknande som Monopols? Ett ordentligt engagemang för sin ort?
Om man bara får en röst så borde det framgått från början, eller om de varit så smarta att de gjort ett system som känner av att man röstat tidigare. Och hur skulle t ex Sollefteå någonsin ha vunnit över en stor stad???

Jag fattar inkentinken... Är det någon som kan förklara??

(PAUS!)

Nu hade jag slutat blogga egentligen, men hittade Aftonbladets förklaring.... Då ljusnade det! Se här bara...
Jag tar därmed tillbaka inlägget... Fan, nu har ni suttit och läst allt dravel utan anledning... Förlåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback